loading...
وبلاگ محله فلک الدین
امیر بازدید : 80 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 برای دیدن عکس در سایز واقعی رو آن کلیک کنید

 سلام :

نمیدونم چطوری شروع کنم به هر حال من که مثل بعضیهاکه دست به قلمشون خوبه وخالی از هیچ دردی به صندلی راحتی خودشون لم میدن وفقط برای بالابردن تیتر روزنامه هاشون مطلب مینویسن هر از گاهی از مناطق محروم عکس وگذارش تهیه میکنند وبرایشان مهم نیست که اهالی اون مناطق با چه سختی زندگی مکنند .

من خودم یکی از اهالی یکی از همان محلها هستم  که وجود فاصله کمتر از 2کیلومتر که با مرکز شهر خر م آباد داردبا تمام کمبودهای رو برو است.واز حقوق شهروندی بر خوردار نیستن .

بله من یکی از ساکنین فلکدالدین هستم .

 

بقیه متن در ادامه مطلب

 

که با نامهربانیهای که مسئولان نسبت به خودش باز هم استوار در تمام آزمونها ایستاده است.

با وجود  این همه محرومیت چند سالی است که نردبانی شده برای صعود نمایندگان مجلس وشورای شهرشده هر کدام آمدن هزاران وعده و وعید دادن اما دریغ از کوچکترین تعقیر هر سال میگذرد اما حتی نماینده ای مجلسی که خودش از همان بچه های کوچه های خاکی فلک الدین بود .با وجود اینکه همه با اشتیاق به او رای دادن به محض رسیدن به صندلی مجلس حتی اصالتش را هم فراموش کرد.باوجود اینکه در تمام فیشهای آب منطقه حق دفع فاضلاب درج شده بیشتر فاضلاب منازل مستقیم به رودخانه محل ریخته میشود . سالهاست بچه ها در زمینهای خاکی که خودشان درست کرده اند فوتبال بازی میکنند که فاقد کوچکترین امکانات ایمنی ورفاهی می باشند .تا جای که اکثر بچه ها از ناحیه آرنج وزانو آسیبهای جدی دیدن اما انگار که فلک الدین همان منطقه خارج از محدوده ای است که هیچ کدام از شهرداریها نمی خواهند مسئولیتش را به عهده بگیرند.سالهاست بچه ها در حسرت یک سالن ورزشی-مردم در انتظار جاده ای که سالهاست به فراموشی سپرده شده دیگر نا امید شده اند -روشنای منطقه که به خاطر صرف جوی اداره برق بیشتر تیرهای چرغ برغ چراغ ندارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 2,874